Vilken kväll!

Begav mig till LF arena för att se på fotboll, Piteå - Umeå var det som skulle mäta sina krafter!!

Kul tänkte jag, en målrikmatch!!

Men ack så fel jag hade, två blev det... Pite fick ett och Umeå ett...

Men det som är synd är att Pite var så nära att vinna!!

Dels skulle det ha varit frispark när Umeå gjorde målet, och sedan tror jag inte linjedomaren riktigt hade koll på offsideregeln, och sedan hade de en hel hög med chanser efter att 1 - 1 målet kommit...men de fick leda till 86:e minuten!

Nu sitter jag och ser på trav............... Boring... kan ju vara kul med trav när det är v 75 och man har spelat lite, men en måndagkväll!!! Pappa.. jag säger då det...

Nu har jag också städat upp i bastun på stugan, så nu väntar jag bara på en mysig sommarnatt så jag får inviga den för sommaren!!

Må och Lev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0