Åldersnoja..

Jag har alltd sett mig yngre än vad jag är... mest för att jag gillar att leka och allt det där... men igår hände det något... något fruktansvärt!

Jag kommer hem från gymmet, och som alla andra dagar så ska jag duscha av mig det där äckliga som kommer ut kroppen när man ansträngt sig FÖR mycket :P. Än har inget av det där fruktansvärda hänt.. In och ut ur duschen och det verkade som om det skulle bli en mycket trevlig kväll med film och glass på övervåningen.

Men ack så fel jag hade, när jag ska går ut ur duschen så ramlar jag, jag ramlar som en gammal tant, och inte nog med det jag tror att jag har brytit lårbenshalsen! Ett tantvarningsbrott, eller tror och tror, jag vet att jag inte har gjort det, men jag slog i höften i alla fall.

Oj tänker ni ramla i duschen det gör ont, men det blir man väl inte gammal av det händer oss alla någon gång. Så tänkte jag med kände att jag hade tur som inte slog mig mer än vad jag gjorde. Kliver upp och gör mig klar för filmmys... Tar med mig glassen och maten jag ska äta efter träningen och går upp...

Men vad händer då?? Joo Elin tappar maten! Som tur var så var det inget som gick sönder, annars antar jag att jag hade gjort en Chandler och Rachel med Chesscaken... Sista scenen..

Det här var inte heller något som jag reagerade på, hade många saker i handen så jag det berodde antagligen på det.. Allting hade en orsak och det berodde inte på att jag gick ut gymnasitet för så lång tid sedan att jag inte kan komma ihåg hur många år det var sedan!

Nå väl såg filmen (The curious case of benjamin button) och gick sedan ner till mig... Vad tror ni händer då?? Jo när Elin trippar ner för trappen så håller hon på att ramla!!!

Det var då det slog mig, alla bevis kom som en stor fet boxarhandske rakt mot mitt ansikte! Och jag ska tala om för det att det gjorde ont. När jag adderat alla dagens händelser upptäckte jag att det finns fler bevis...

Hur träningarna i veckan har känts lite tyngre, alla gånger jag blivit kallad tant när jag stått i kassan på ICA, Mina glasunderlägga som fick Erika att fälla kommentaren "Är du redo att börja pensionsspara" jag har fler men vill inte verka tjatig...

men jag lovar nästa gång jag hoppar på bussen kommer någon att resa på sig så att ja får sitta ner!!!

Så nästa gång ni ser en söt liten dam med hatt och käpp kolla en extra gång, det kan vara jag!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Har du brödet i kylskåpet? Ett tydligt tecken annars! (fast jag får för jag har bra anledningar! :P) puss grannen!

2009-03-12 @ 16:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0