En riktig mysare!

Ett nytt uttryck har kommit till mitt uttrycksförråd!

"En riktigt mysare"

Defenition: Något eller någon har varit, är eller kommer att vara mysigt eller mysig.

Uttrycketsuppkomst: MSN komersation mer Karin, den klassiska frågan "vad har du gjort i helgen?" kom upp och då kom mitt svar: "Det har varit en riktigt mysare". Det var så uttrycket kom till värden, sedan har ivriga diskutioner förts med Lejon och nu har vi kommit fram till att detta har större användningsområde än det som jag först trodde att det hade. Ger här exempel på hur "En riktig mysare kan användas:

Det var en riktig mysare!

Det kommer att bli en riktg mysare!

Är inte det här en riktig mysare så säg! :P

Han är en riktig mysare!

Så hoppas att er dag blir en riktig mysare!!
Tyvärr är inte fallet så för mig jag kommer att sitta på bibblan med psykologi böckerna i högsta höga!
Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0