Helgens tankar

Hemskt att det som hände i Rwanda fick hända... Nu undrar kanske någon och vart kom detta ifrån?? Joo det ska jag tala om, såg filmen Hotell Rwanda med Erika idag, så då tänkte jag det.. så det så :P

Hur kunde Af Ugglas gå vidare, vart har Amys trogna fans tagit vägen?? Har de kanske växt ikapp och från henne?? Mystiskt det där, visste ni att Molly är ett år yngre men ser ut att vara 10 år äldre.. också väldigt mystiskt... En annan fråga man kan ställa sig är vart Mede får alla sin torra skämt ifrån?! Det finns så många frågor om denna melodifestival och så få svar.. Kan det vara det som är charmen?? Ännu en obesvarad fråga!! Mystiskt.. Nää dax att lämna detta ämne för aftonen..

Något annat som var mycket mystiskt är hur det kommer sig att allt är mycket bättre om det är chocklad på... Så jag tänkte bistå med ett tips, när allt känns så där lite jobbigt tänk dig att det är choklad runt det så kanske det känns bättre, själv inte prövat det men det känns som det skulle funka för allt jag satt choklad runt hittillls har bilvit mycket bättre, så varför ska inte det funka?

Men tills vidare så tänkte jag säga tack för mig, nästa gång jag skriver hoppas jag att jag har mer svar än jag har frågor!!
Tack och adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0