Inte konstigt att man längtar hem ibland...

Vissa dagar längtar jag hem lite mer än andra har inte hittat något mönster i det hela. Ibland har jag funderat lite på varför, men satt och youtubeade lite och hittade detta klipp:


Jaa jag vet att det är ett reklamklipp men visst är det vackert!!! ooooo :')

Men nu vet jag i alla fall varför jag längtar hem!!!
Kanske att jag längtar till familj och vänner också, men det visste jag redan!! :D
Nu vet jag varför jag längtar till Pite! (Till er som inte kommer från Pite så ska jag tala om för er att det inte är felstavat).
Så här kommer min themesong till min hemlängtan och vem om inte Eskefeurat kommer att genomföra den!



Lev och Må

Kommentarer
Postat av: Cami

Klockan gick mot fem och det regnade lite grann...vi satt där vid elden å prata

med varann, Erik, Johan Andersson och jag...jag såg i eriks drömmande blick...fast vi hare bra å trivs ganska fint där vi bor...att man var så dum å for..man hade ju ingenting att välja på, men du vet hur det blir det blir ju inte av å det blir svårare för varje år som går!



Men det är här man känner vart stigarna går och man vet vem som är släkt med vem. Det här här man vet vart gäddorna står, ja det hit man kommer när man kommer hem, du vet det är hit man kommer när man kommer hem!



Pite saknar dig med!!!!

Pöss!



2009-04-01 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0