Mysteriet med den försvunna nyckeln!

Jag vet inte hur många som har hunnit varit med om det, men mina nycklar har försvunnit!
Det är otroligt, de är spårlöst försvunna och jag har ingen aning om vart de kan ha tagit vägen..

Jag ska förklara förloppet för att kunna se indicier kedjan!

1. Kommer hem, låser upp dörren bär in mina mat kassar och börjar packa upp dem.
2. Tar av mig ytterkläder, men kommer på att jag ska boka tvättid, tar med mig nycklarna.
3. Bokar tvättid...
4. Nycklarna är borta!!

Har ingen aning om vart de kan ha försvunnit....

Efter långa eftersökningar med hjälp av Interpol, FBI, CIA, Säpo och de rediga killarna på KGB :P

Så har jag nu kommit fram till vem den skylldige är...

Vi misstänkte länge Usama bin Laden, men ack så fel vi hade, han hade nämligen alibi för tillfället då nycklarna försvann, han befann sig just då med en bergsget högt uppe i bergen i norra Afganistan...

Sedan var det Jack the ripper...men vi kom snabbt fram till att han faktiskt är död... daaa

Näste man vi misstänkte var Tomas Quick, men sedan kom vi fram till att han fortfarnade sitter inne....

Men sedan kom vi fram till det nu är vi nära! Det måste vara Erika!!!!! Lömsk liten sak som brukar smyga omkring vid mitt fönster typ varje dag, ofta utanför min dörr också! En annan misstänkt sak är att hon har undvikit att prata med mig den senaste tiden,,,

vi var nästan säkra då det slog oss...

Erika parkerar cykeln utanför mitt fönster, för att ta sig till tvättrummet måste hon passera min dörr, och det är tentavecka så det finns ingen tid för småprat!!!

Vi var tillbaka på ruta noll.. Vad skulle vi ta oss till!!

Det var då vi kom på det vem tjuven var!! En slug tjej som inte rå några medel för att nå sitt mål den skylldige är:



Just det, jag hade visst förlagt den...

Fotnot: bilden är tagen med från sagotema på kåren... vem kan det vara jag var???

Sov gott och vakna tortt mina vänner

Lev och Må

Svar på frågan:Lotta på Bråkmakargatan



Kommentarer
Postat av: Erika

haha! lotta inge glad? :P

2009-03-23 @ 10:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0