Bampbarabamp!

Helg igen, känns bra! Men vad har jag, Elin egentligen gjort för att förtjäna helg än en gång??
Har Jag varit på föreläsning??
-Nää
Har Jag gått upp tidigt varje morgon för att göra massa ärenden??
-Nää
Har jag haft en sådan där skit vecka med massa städ och slit??
-Nää
Har jag pluggat??
-Njaa...Ja lite kanske eller ja en del i alla fall...

Men trots detta så kommer helgen och jag misstänker att det kommer att vara en lyckad sådan!
Varför??
Detta ska man inte behöva fråga!
Ihelgen är det nämligen SM-finaler i handboll!

Och Elin och stora delar av laget kommer att vara där!!
Ska bli väldigt härligt!
Så idag 18.30 kommer bilarna rulla iväg mot huvudstaden!
ROADTRIP!

Så innan detta blir det en PP-dag, packning och plugg!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0