Den lugna dagen som försvann

Vaknade kl 8.00 i morse slog på nyheterna för att se på tv! Såg nyheterna.. mycket intelektuellt...
Kom ihåg att jag var tvungen att skriva in ett möte i kaländern så att jag inte skulle glömma det, och kollar hur min vecka skulle se ut. Innan jag kollade var min plan att ta det lungt äta frukost läsa lite diska lite, mest ta det lungt tills jag skulle träna och sedan grilla med vänner...

Men så blev det inte, istället såg jag att idag var det arbetsmarknadsdag för IVP så jag var tvungen att göra mig klar snabbt för att sedan stressa iväg till skolan komma hem äta lunch stressa iväg till gymmet och nu stressa vidare till grillning och gitarrlektion!!

Får ta min lilla lugna dag imorgon istället, men det var jätte intressant på dagen så det var det värt, just nu tinas köttet så att jag kan marinera det!!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: mami

mycket att göra som vanligt

2009-05-20 @ 18:34:55
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-20 @ 19:04:05
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0