Drog på kåren ändå..

Det blev en tur på kåren ikväll, var inte riktigt meningen... men så blev det i alla fall, dock så var jag duktig flicka som var nykter nästan hela kvällen (tills jag kom in på kåren, men en cider är ju som ingen cider, så jag drack två:P).

Det var skoj, nu sitter jag, Erika och Simon hos mig och lyssnar på musik, och de andra två borde dricka rikligt med vatten för att må OK imorgon!! Fast jag tror inte att det kommer hjälpa så jätte mycket...

Hmm vad hände på kåren dansade, dansade gick hem... en helt vanlig kväll helt enkelt............. Error!

Nu fick de veta vad jag skriver, så nu börjar de klunkas...Simon tycker att jag ska skriva att han ställer ner glaset, vet inte hur intressant det är... men nu står det i alla fall..

Simon har inget namn!! Nu ska vi hitta på det!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0