Förklaring på sena telefonsamtal!

Så Valborg blev himla trevligt!

Hamnade på Mårtenssons och här kommer förklaringen:
Vandrar mot mcdonalds och alla andra matställen som har öppet denna tid på dygnet när en äcklig man(tänk er engelskamannen som är expertkommentator åt 4an, han fick typ en hjärtattack i tv och har sedan varit med i du bli vad du äter, men han hade utländskt utseende och mer lockar tunnare hår och äckliga slingor i håret, annars var de exakta kopior) kommer fram till mig! och frågar:
- Ska du följa med till mitt hotellrum??
- Nää det vill jag inte!
- Jo men kom igen!
Det var nu jag kom på den mest brillijanta ursäkten!
- Nä jag kan inte, jag har brytit ryggen så jag måste sova i en speciall gjord säng!
Men min brilljanta ide var inte så smart, den backfirade totalt!!
- Men det gör inget, jag kan masera dig..........och sedan kan du masera mig!
Ohh noo!!!!! Vad ska jag säga nu??
- Nä då skulle nog inte min kille bli så glad...
- Men han kanske inte är hem, ring till hem telefonen, inte mobilen..
Fattar folk inte när de ska ge sig???
Så nu måste jag komma på någon som jag kan ringa till som inte skulle märka det för hon svarar ändå aldrig!!!!!
Jaa du gissade rätt Camilla det är du!! :P Bra faktiskt vet inte vem jag hade ringt annars!
Så medan jag låssas ha ett samtal med min "kille" pratar jag egentlien med singnalerna till Camilla! Någon gång nu försvinner mannen med de äckliga lockarna!

Hade lite halv svårt att fatta en pick den där!

Må och Lev
(du behöver inte vara orolig mamma, jag gick inte ensam hem, jag åkte taxi med Långkarro!)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha ja ibland är det bra att ha kompisar som inte svarar på mobilen :P

2009-05-02 @ 13:54:01
URL: http://jossanb.blogg.se/
Postat av: Cami

Haha härligt! Om jag visste det så hade jag ju dock klivit upp ur min skönhetssömn ;)

Snart ringer jag! Massa kramar

2009-05-03 @ 09:57:01
URL: http://fridacamillaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt att höra

2009-05-05 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0