Himmlen faller över oss!

Så jag och BG var på gymmet och var super duktiga var där från 1900 till typ 2120 eller nåt!! Och alla ni som kan träning så vet vi att det var lite länge, men vi gymmade inte hela tiden utan vi strechade massor och löpte lite så don't worry, be happy!

I alla fall vi är typ klara och då händer det!!! I filmer är det nu man ser en liten unge med stora ögon titta upp mot himelen och sakta resa sitt finger och peka mot himeln och sedan med stor dramatik säga:
- Look! What is that mum!!
Den stressade mamman kollar lite stressat upp mot himlen och reagerar inte från början för hon är så stressad med det hon håller på med. Men inser sedan snabbt att det verkligen var något där kollar igen och även hon får stora ögon. Springer mot sin son/dotter plockar upp honom/henne i famnen och grips av panik och börjar springa där ifrån...

Det som täckte solen var ett gigantiskt kolsvartmoln som föll från himmelen, men modiga som vi är begav vi oss ut i regnet för att inse att det började regna ännu mer!!!

Det fanns inget att göra annat än att cykla som fort som våra ben kunde bära oss!!

Till slut hittade vi källeraren(hemma) där mamman och det lilla barnet gömde sig för det stora mörka tills de modiga amerikanska soldaterna hunt them down and destoy them!! Tänk så tur att det lilla barnet mamman, jag och soldaterna överlevde!! Och tänka sig att en av soldaterna var mammans man och ungens pappa och att de levde lyckliga i alla sina dagar... Känner mig lite som ett femte hjul...

Men jag ska inte klaga, jag överlevde ju det stora svarta mörka!!! Och den amerikanska flaggan fick hissas än en gång!! :P

Tror att det kommer att bli en riktig klassiker!!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

Å vi har dig på bild! :P

2009-05-19 @ 17:13:30
Postat av: mami

dramatiskt värre

2009-05-19 @ 17:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0