I had a dream!

Måste bara dela med mig av min dröm, vaknade lite förvirrad måste jag säga!

Jag jobbar på Matmix och Camilla är där, det som känns konstigt är att jag inte har någon anning om vad jag ska göra!!!! Så jag säger det till Camilla och hon säger att jag ska ändra pris på något! Tydligen kom jag ihåg hur man skulle göra det!

Så när jag skulle gå till datorn för att göra det ser jag hur det brinner i ett ställ, så jag går och frågar chefen vad jag ska göra åt det!! Han skriker något om att det bara är att släcka den, så jag ser till att elden slocknar, men då börjar en annan eld brinna! Jag släcker den med, sedan vet jag inte om det började brinna någon annanstans men jag blev nu tvungen att gå, för det blev typ sagan om ringen vi skulle ge oss av för att hitta något, vi vandrar länge och sover i ett stort gammalt hus! Sedan vandra vi vidare och räddar två st!

Vi vänder och är påväg tillbaka till affären! Och vi kommer tillbaka till det gammla huset för att sova! Jag somnar och vaknar sedan av att de jag räddat spelar jätte högmusik!! Jag blir svinarg, eftersom vi är förföljda så jag skricker åt dem att stänga av, men det gör det inte!! Fienderna närmar sig men till slut får jag dem att sluta spela, precis i sista stund måste jag säga....men så börjar musiken spela igen jag blir så arg på de jag räddat, jag riskar mitt liv och de spelar musik som riskerar deras liv!!

Men innan jag hann börja skrika på dem vaknar jag, eftersom musiken som då började spela var min väckarklocka....

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Cami

Haha! Vet du, jag har drömt att jag jobbar på Matmix med ! :O Men jag är bara kass på att vara kassörska i den drömmen :S

2009-05-07 @ 15:19:21
URL: http://fridacamillaholmgren.blogg.se/
Postat av: mami

hoppas det inte är sanndrömmar

2009-05-08 @ 18:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0