Lite info om veckan!

Okej jag hade hoppats på att för länge sedan berättat om mitt lilla äventyr i Stockholm där det hände som många roliga grejer... pga detta vill jag gärna skriva ett längre inlägg...men på grund av en tenta, slutplanering av nollning, och ny kursstart, plus träning och vanligt liv och lite skrivande till framtidsgruppen så kommer jag inte hinna förrän efter min tenta på lördagen!
Därför hoppas jag att alla kan leva med att inläggen denna vecka kommer vara väldigt korta och koncisa och möjligtvis också mycket tråkiga!!

Men kan berätta om dagen har lärt mig lite muskler i ryggen plus att jag lärt mig ligamenten på utsidan av foten... lig. calcaneofibular...lig. tibiofubulare anteroir och posterior och lig. falofibulare anterior och posterior!

Temat för dagen har varit blod...föreläsning om blod och blodpudding till middag!!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Anonym

blod innehåller järn så det är stärkande

2009-05-14 @ 11:42:25
Postat av: Erika

Hade jag haft tid hade jag kommenterat nåt vettigt! :P puss

2009-05-14 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0