Mustachkampen

För ett tag sedan startade mustaschkampen!


Syfte??
Ge pengar till cancerfonden till forskningen mot prostatacancer, en av de vanligaste cancerformerna i Sverige! Sedan uppmanar de även sina bidragsgivare att odla en mustasch för att visa sitt stöd!!!

Många kändisar och andra har valt att gå med i den, visst är det bra, och jag var in på hemsidan och såg att de redan hade tjänat ihop 3 miljoner kronor... BRA JOBBAT!!

Jag har bara ett litet minus!!!!

Varför? varför?? uppmana folk att skaffa mustasch?? Visst jag erkänner det finns många som passar i mustasch, men för många/ en del blir denna mustasch enbart en snorstopp, vilket inte är att rekommendera...

Ni som passar i mustasch kan väl gå med i mustschkampen och börja spara, ni andra (typ jag) kan väl köpa ett sådant där sött band som visar ert stöd!!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

mustascher är väl inte fina nånstans.. ? :P

2009-05-19 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0