Plugg?? - Nä äventyr istället!

Så idag var dagen jag hade tänkt börja med fyseologin...gjorde jag det?? näää inte alls...
Vad hände egentligen??
Jag beslöt mig för att ta en promenad med min vän, vi gick mot stranden, solen gassade och allt var frid och fröjd, lungt och stilla om man så vill...Träffade massa andra vänner på stranden då vi fick idéen att gå stranden till Eurostop.. och vilka äventyr som följde detta, vi gick genom snår och skog, förbi en bilbana för radiostyrdabilar, en golfbana, massa minihus innan vi till slut hittade Eurostop!!!

Promenaden som var till för att öka stegantalet hos oss blev en hel dagsutflyckt!! Vi startade 12.00 och var inte tillbaka förrän 16.00!!!

Så det blev inge plugg idag heller, men jag har tid på mig, än så länge i alla fall, och imorgon, då ska jag börja plugga!!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

du borde lagt upp de fina bilderna också:D

2009-05-21 @ 21:39:06
Postat av: Cami

4 timmar!! Hade du nå ben kvar?

2009-05-22 @ 12:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0