Sommarn kommer med stormsteg!

Så igår var jag som sagt på bio och innan vandrar jag och Sanna runt i stadens parker och kollar in allt det gröna och alla blommor som blommar och snart kommer att blomma ut...

Det vi frågade oss är.. vad kommer sen?? Vad kommer efter att blommorna har blommat ut?? Kommer det inte vara några blommor som blommar i sommar..

En annan fråga som jag ställde mig är hur det ser ut hemma i Pite?? Pratade med faster Ylwa igår som sa att det hade blivit grönt hemma nu, jag misstänker att jag kommer få se blommor hela sommaren och hela våren jag, kanske känns lite som att åka bakåt i tiden för min del när jag kommer hem!!

Nu ska jag strax träffa BG på gymmet, misstänker att jag kan bli lite sen...inte bra...

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0