Sovgäster!

Så i veckan har jag haft gäster sedan i söndags, tur att de är lätt skötta, de klarar sig i princip själv!! Behöver flyttas på ibland bara...

Igår kväll hade de lite svårt att somna men när de väl kommer till sängs brukar det inte vara något problem... Eftersom de är så stora får de inte plats i sängen med mig, hemma hos dem är det annorlund eftersom de där har en 120 säng och min bara i 90 tror inte att de är så glada när de måste sova på golvet, men jag tycker inte att det ska vara något problem, de är ju så mjuka ändå!!

Tror dock att de åker hem idag, kommer nog inte ha plats med tre gäster....Jaa det blir nog rätt trångt att ha de stora kuddarna här när Karro kommer och ska sova över!! Så det blir väl en promenad upp för att lämna dem hos sin rättmättiga ägare senare idag!

Men ikväll kommer det lite mer levande gäster LångKarro ska ockupera min lägenhet i helgen när jag är på andra äventyr i Stockholm! Hon kommer ikväll så en natt får vi slåss om vem som ska sova på golvet!! :)

Ska fortsätta med min anatomi...fast det är väl din också...om du inte är en hund eller en apa, tror att den kan vara lite annorlunda i sådanna fall...

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

De har blivit så väl omhändertagna så! =)

2009-05-06 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0