The Beatles

Tänkte skriva några rader medan min vegitariska lasange är i micron!

OK spotify är ju helt underbart, men beatles är så saknat!!!

"What would you think if i sang out of tone?
Would you stand up and walk our of me
lend me your ears and i try not to sing out of key
I'll get by with a little help from friends"

Så sant och så bra!! Men orkar inte skriva nå mer så jag lägger in lite klipp!!




Help! tror att det var den första beatles låten jag hörde för mycket länge sedan tror att den var med i någon film jag såg!!




All you need is love! Med i love actually därför helt underbar!!




Let it be... klassiker, vad kan jag säga... Let it be!!




Osså låten jag citerade!!! Jag tycker den är så bra!!! Tänker på er....

Så blev kanske mest bara riktigt kända låtar...men det är ju beatles så finns väl inte direkt någon okänd...
Tyvärr blev maten klar nu så hinner inte dela med mig av nå mer låtar!!

There she goes!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0