Den 25 november

igår den 24 var det en månad till julafton!! :D
Och jag har en fråga till dig!! Är du förberedd?? ARE YOU READY!!!

Jag kan säga att jag känner mig förberedd. Eller hur kan man egentligen veta det?? Men det jag kan säga är att det känns bra! Jag har julklapp klar till Ylwa, Mamma och Pappa.. Mormor och morfar är kvar, men sedan är det bara bröder och kusin kvar och någon vän, men det känns som en enklare del tycker jag i alla fall...
Det känns dock lite konstigt, det har försvunnit så många julklappstagare nu så det känns som om man har glömt någon!

Idag blir det dock inga julförberedelser, möjligen att en julmusikslista påbörjas på spotify, men annars är jag nu på väg till skolan för seminarium och sedan har jag tänkt mig att plugga lite, efter seminariet kommer lite mer plugg och sedan iväg till sporthallen för att se Drott - Sävehof och rapportera den! Så det ska bli kul idag, kanske inte plugga men att se matchen tror jag på!

Btw mycket prat om principessan just nu! Är det inte över ett halvår tills hon ska gifta sig??

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0