Fest...

Så kom hem igår från matchen!
Det visar sig att det är fest i det så kallade allrummet!! IGEN!!
Förra året var det så bra, alla som festade gjorde det i sina lägenheter och då var det inget problem, det var mest bara trevligt att det hände något i huset :)

Men i år har de kommit på att man kan ha dörren öppen till sin lägenhet och sedan hyra allrummet och ha öppet där och springa emellan och på så vis kan man bjuda fler (detta då om man bor på första våningen, som jag). Detta betyder att musiken och sången sker utanför min dörr!

Jag har inte tyckt att det varit jobbigt tidigare eftersom de för det mesta har dragit till kåren eller minskat i antal och inte låtit så mycket!
Men igår vägra det att ta slut! Slutade med att jag låg vaken och pluggade tills de var dax för dem att dra där kring ett, och jag som hade tänkte sova!
Det slutade med att jag försov mig ställde klockan på 8a, såg nyheterna och somnade om och vaknade inte förrän 10, som tur var skulle vår grupp inte träffas förrän 11a så jag hann ju, och eftersom de festade så länge hann jag läsa det jag skulle ha läst innan då på natten... men i alla fall!

Nä fortsätter de så här funderar jag på att flytta! Tycker inte det är kul att bli tvingad till att plugga när jag egentligen vill festa med dem! Varför blev inte jag bjuden?? Dålig stil tycker jag...

Det som var bra med det hela var att de hade gjort glögg!! Så det luktade glögg i hela huset, eller i alla fall neder våningen! Jag fick sådan julstämning!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0