Flipper SM i Borås!

Såg på nyheterna idag att det är filpper SM i Borås, och då föll alla bitar på plats!
Har nämligen ett gäng vänner som ska till Borås idag, till nått lager med en massa nummer som jag aldrig hade hört talas om.. Men as a norrläning in Halmstad antog jag att detta var ytterligare en av dessa nymodigheter som jag inte har någon aning om vad det är.... Jag hade ju trots allt aldrig varit till Gekås innan min tid här så jag menar det måste ju finnas massa grejer som jag har missat i denna del av världen.

Trodde dock att jag efter drygt ett år skulle ha koll på det mesta, men ack så fel jag hade... Trodde jag!

Men i och med nyheterna insåg jag det! De ska inte på något lager, de ska tävla i flipper SM, det måste ju vara så, för hur kan det finnas något ställe som jag inte vet vart det är?!!?!?!

Och flipper SM, om jag ens skulle tro på dem om de sa att de skulle dit, för inte visste jag att det fanns, jag visste inte ens att man fortfarande spelar flipper. Ja i alla fall om jag skulle tro på dem, så skulle jag aldrig se på dem med samma ögon igen!!

Därför kommer jag låtsas som ingenting, jag vill inte att de ska tro att jag dömer dem för detta, inte alls!
Jag ser upp till dem som vågar åka och spela flipper! Måste ju vara jättefarligt, stukade fingrar och att inte förglömma allt damm som måste finnas på och i spelen!!!

Hoppas i alla fall att det blir en spännande fajt! Och låt bästa man eller kvinna vinna!!
Föresten, är det uppdelade klasser eller tävlar män och kvinnor i samma grupp???

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0