Flygade Jacob!

Har precis avslutat min middag!
Gött vare - flygande jacob lagade jag...trots att jag inte hade allt jag behövde, så funkade det riktigt bra, fick free basa lite :) Men fattar någon varför det kallas flygande jacob?? Min första tanke var att de hade gjort rätten på en kyckling som hette jacob, men sedan kom jag på ett gravt fel med den teorin... kycklingar kan inte flyga.... Kanske var det tänkt att man skulle göra rätten på någon annan fågel innan, hmmm. Eller så var det en super kyckling som man lagande den på första gången... typ som superman fast en kyckling! Fast då kommer den logiska frågan: Hur tusan lyckades de fånga den??

Det jag egentligen hade tänkt skriva om är hur jobbigt det är när man inte vet vad någon vill! Hur ska man kunna ge tips och allt möjligt om man inte vet om den vill att man ska ge tips för att vara på eller för att vara av??

Kommunikation... jag säger då det! Måste vara det svåraste vi håller på med! Men ändå gör vi det varje dag!!!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0