Ladda ladda ladda

Dax att dra till match snart, tänkte att jag skulle skriva hur jag beter mig innan jag far till samlingen för en match...

Morgon: äter frukost till vänner - ser några avsnitt för att komma i så kallad stämmning :P

Sätter på spotify och låtar som Poison - Alice Cooper A little less conversation a little more action - Elvis
m.m Journy så klart! Och I am the one and only så klart!

Sedan äter jag lunch lagom tid innan - oftast havregrynsgröt, dock om jag har kan det bli spagetti och kötfärsås!

Innan jag går utanför dörren sätter jag på Hit me with your best shot med Pat Benetar på högsta volym!

På vägen lyssnar jag sedan på R Kelly - worlds greatest...

Sedan är vi på matchen och kör hårt där!

Idag är det Vindlöv vi möter!!
Ska bli mycket spännande!!

Så nu ska jag sätta i gång Pat och dra mig till samling!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0