Pluggeliplugg var planen..

Så idag hade jag tänkt vara duktig och göra det sista klart så man kunde fokusera på det lilla grupparbetet på slutet av veckan!

Men så kom det inte att bli! Vet inte varför eller jo...lite för mycket bra på tv och en del bloggläsande!

Hur kommer det säga att varje blogg jag går in i ser ut att vara samma som jag gick in i för två sekunder sedan???
Har alla bloggar blivit någon sorts blondibella kopia??? (Det kan vara vilken annan bloggare som helst nästan.. bara det att hennes är det enda namn jag kan...)

Jag tänkte att jag skulle lägga upp symtomen!
Symtom 1: I själva layouten finns en massa bilder på dem själva och minst en där allt hår är överkammat på ena sidan! Detta är ett av de första tecknena du kan se, om detta är en vän bör ett samtal om problemet genast tas upp!
Symtom 2: Någon av dessa bilder är också på personen ifråga där du inte ser ansiktet på grund av att det är täckt av en systemkamera, detta symtom i säga är inget att oroa sig för, men detta i samband med det första symtomet kräver helt klart en konsultation.
Symtom 3: i ett av de senare inläggen ska det finnas en bild på en lunch från ett cafe, om samtalet efter går om hur sött porslinet var, är det ett ännu allvarligare symtom, men som jag tidigare nämt så är detta symtom ensamt inte nog för att diagnostisera.
Symtom 4: Bland layoutbilderna finns också en bild på kläder och skor av något slag och ett förekommande inslag är: dagens outfit, förekommer detta i samband med ett nyinköp av kläder är det inget att oroa sig för, men dag ut och dag in, bör höja ett varningens ögonbryn.
Symtom 5: I beskrivningen om sig själv har de skrivit att saker de stör sig på eller ogillar mest av allt är så kallade "Falska människor" har det gått så långt att vi ligger på symtom 5 finns det tyvärr inget som du som vän kan göra! Istället måste här expert hjälp tas in!!

Dessa symtom kommer sällan i denna ordning, och kan därför ses som varningssignaler när de dyker upp! Om vi inte gör något snart kommer varje blogg i Sverige att se ut på detta vis och vi kommer att få läsa om sådan här trams saker! Faran kommer som sakt när alla symtom befinner sig i samma blogg inom en kort tidsperiod!

Förhoppningsvis kommer vi alla att kunna hjälpa våra vänner och få tillbaka de trevliga bloggarna till världen igen!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0