Rusk väder och blöta sockar!

Tror att det är blött eller nästan blött 95% av tiden. Det anser jag är OK det är något jag kan leva med!
Problem ligger i mig...varför har jag inte ett par skor som tål vatten??? Varför??

Jag äger 4 par tygskor, några balerina några pumps, ett par skin... som ska tåla vatten tycker man...men de är så jäkla nötta att jag blir dyblöt om fötterna bara jag går ut!!

Så nu förtiden går jag omkring i blöta sockar i Halmstads ruskväder...

Nu står träningslära på schemat, om jag orkar...ser på greys nu! Mycket roligare!
Såg New Moon igår:)
+ Många snygga killar i baröverkropp
- Allt evigtlivsnack älska dig för alltid!

Men de flesta tycker att de två huvudpersonerna är Cullen och Jacob...men är inte en av de andra Vampyrerna egentligen snyggare???

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0