SMShandikappad!

Som vissa kanske vet har jag lämnat in mobilen för lagning!
Massa konstiga grejer som hände!
Fick då låna en telefon så jag var kontakbar undertiden som telefonen var på spabehandling kan vi kalla det :P
Den var omöjlig att skriva sms på, därav en del kort sms på sistone...
Men nu har jag i alla fall fått tillbaka gammla Bettan igen!
Problemet är bara att jag har anpassat mig! Jag kan inte skriva sms längre och så har de bytt kanppsatts så den är inte nött rätt längre!!!

Vet inte vad jag ska ta mig till!!

Men jag misstänker att jag med lite sjukgymnastik snart ska vara tillbaka till min gammla SMSkapacitet!

Så igår var det bowling som gällde! Jag ägde första serien men sedan så vete tusan vad som hände! Men jag skyller på att eftersom jag är lite tvåhänt så är jag svagare i min högre och vänster hand än andra som bara använder höger eller vänster!!

Så idag har jag och Lejon varit och tränat lite och sedan vart det lite mat och plugg...notera att lite gällde på pluggdelen inte på matdelen!

Så nu väntar antagligen en rätt lugn kväll, får se exakt vad som händer :)

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0