Spännande saker kan hända på biblioteket!

Så dagen började med att jag vakande såg nyheterna, och insåg att jag är för trött för att hålla ögonen öppna!
Vilket gjorde att jag från kl halv nio till halv 10 låg och lyssnade på nyheterna medan jag sov!
Insåg då att jag skulle vara på skolan kl 10 så det var bara att dra på sig kläderna och fara till bibblan där jag och min familj skulle börja jobba på vår trevliga lilla rapport!

Nog skrev vi lite gran men det hände så mycket andra spännade saker!
Hur snygg kille som helst som gick ut och in som jag kunde spana på! Sedan hade jag och Patrik spark tävling! Jag tror att jag vann! Jag fick lägga första sparken och sedan sprang jag därifrån, sedan utvecklade vi den scenen så att vi kunde ha med den i våran nästa film som vi ska göra! Mycket roligt!

Sedan begav det sig till Raska kocken för att käka lite så vi skulle vara beredda på seminariet!
Väldigt simpelt och trevligt, nu sitter jag hemma och är fortfarande mätt efter lunchen! Ska snart iväg på lite utbildning med handbollen och sedan lite mat införskaffande!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0