Tung förlust!

Hade handbollsmatch idag!
Var inte superladdad när jag for dit...men när jag väl kom fram var jag himla laddad och hoppades på ett krig!
Under uppvärmningen var det lite dålig laddning, så vår lagkapten gick in och sa till vi gjorde lite övningar för att försöka bättra på det! Var mycket bra av henne...

Men tyvärr verkade det inte fungera!
Vi startade matchen dåligt och fortsatte lika dant, med några sekunder då vi gjorde det OK...
Satt både på bänken och stod bakom dem i målet, och kom fram till det att det är inte samma lag som jag brukar spela med!

Inte samma tjejer som brukar vara på träningarna och inte samma tjejer som jag kallar vänner, de var borta och utbytta mot jaa aliens kanske...ingen kämpa glöd, dåligt försvar och fel pass kan sammanfatta matchen..

Som tur var så verkar aliensen vara bra vänner fortfarande för hoppningsvis blir det bättre laddning från alla sida till nästa gång...

Men men det är bara att bryta ihop och komma igen! Match igen på torsdag så det är bara att ta revanch då!

Men som tur var hade jag inplanerat lite mys efter matchen!
Så vi var hos mig och åt gott i gott sällskap!
Nu hade jag tänkt lägga mig och se lite på tv innan jag går och lägger mig för att vara utvilad till morgondagen. Plugg, seminarie, träning, typ ledarutbildning, står på schemat, när jag är hemma är klockan 2100! Så det gäller att fixa matsäck!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0