Utvilad och tvättad!

Så nu har det vilats efter träningen så nu är jag på topp igen!

Har tvättat och insett att om jag inte skulle träna skulle jag nästan aldrig behöva tvätta!!! 80% av allt som tvättas är träningskläder, och kläder som blivit tvätt för att man tränat på något sätt!! SJUKT!!

Men nu ska det inte behövas på ett tag till... Nu ska jag ut med lite skräp och sedan blir det lite vänner!! Vad trevligt det är att sitta och se på det!!

Och en sak till ska jag säga er! Det är tur att jag är utvilad för jag räknar med en hård helg....hård men rolig!
Fredag: Idrottslyft, middag Wild West!
Lördag: Hemma match! Se Drott på handbollskanalen med vänner, och sedan iväg på födelsedagskalas!
Söndag: Lite oklar ännu men tankar på citygross och en sväng till gymmet med my personal coach för mina små ryggproblem...Och så till det som är bestämmt Phoenix i Göteborg!!! Ska bli asbra!!

Och det bästa av allt med denna helg är att jag inte behöver oroa mig ett skit för skolan!! Varför?? Joo ingen kurs som har startat ännu!!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0