Vad ska man säga...

Ibland känner jag mig borta...
Liksom, vet inte riktigt vad jag ska säga..fast jag pratar rätt mycket..
Men inom detta ämne vet jag bara inte vart jag ska ta vägen!

Alla verkar ha en sådan historia, alla utom jag!

Den/de kommer upp lite då och då...
Känns som om jag borde ha en......

--------------------------------------------------------------
Så nu hade jag tänkt det!
Idag består min dag av plugg, framtid och kanske träffa lite vänner beroende på när mötet är slut!
Egentligen var det träningslära idag, men jag vet inte varför men hon tyckte att vi skulle skippa det! Jag tycker väl att det är OK, kan jag tänka på annat och göra absolut nästan förutom det jag sagt ingenting!

Ooo måste bara säga! Jag är fast!!! Ser Smallville varje dag numera! Idag blev jag tvungen att se två avsnitt eftersom jag missade gårdagensavsnitt och jag kan inte hitta någon sida på internet där jag kan streama avsnitten!
Så har någon nån bra sida vore det himla skoj om ni dela med er!!

Nu ska jag tillbak till verkligheten

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

http://free-tv-video-online.info/

2009-11-24 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0