Vinst!!

Dag har bestått av en match!! Vinst blev det!! STORvinst!

Dagen började med ett lite missöde med mobilen, som resulterade i en försovning och försening!

Men till matchen hann jag!
Fick dock inte spela :( men jag hade mycket trevligt på bänken och än en gång anser jag att jag gjorde ett formidabelt jobb som bänkvärmare!
Vår Stjärna fick Rött Kort, ingen förstod varför förutom domarn som var helt säker och då är det bara att le och inte göra mer åt det! Nu lagar jag och Erika mat!! Ska bli gött!!

Sedan ser vi på handboll!!
Tycker ni att vi lever om för mycket, så får ni faktiskt ta att leva med det, så kommer jag inte säga något när ni har fest!! OK?!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0