Om tiden skulle stå stilla?

Tiden är ju planerade efter hur solen och jorden rör sig i förhållande till varandra...men om någon eller båda av dessa skulle stanna av borde ju detta betyda att tiden står stilla?! Eller?! Och då skulle man inte bli äldre, men jag tror absolut inte att tiden skulle bry sig om vi snurrar eller inte. Så vi skulle fortfarande bli äldre.

Så då tänkte jag...varför bryr man sig egentligen om hur gammal man är, för det är ju bara Julius Ceasar som har kommit på hur vi ska räkna år...visst var det han??

Och om ålder då inte spelar någon roll varför bryr vi oss då så mycket om det???

Jag bara tänkte...

Nu är det så att jag egentligen hade tänkt att skriva lite på mitt arbete...dock skulle en promenad i höst solen vara skönt... funderar på om jag ska hitta en kyrkogård också... jaja

Slut tänkt för min del

Over och out!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0