Chips!

Så för ett inte så lång tag sedan var jag hos en vän och skulle käka chips!
Vad händer ingen smak...här ska jag äta Sourcream and onion chips, och det är ingen smak på dem!!

Vad som tål att tilläggas är att detta inte enbart gäller ett chips, nä det är till och med så att det inte ens gäller en påse! TVÅ PÅSAR CHIPS UTAN SMAK!

Jag och Anton har nu kommit fram till att det är vårat uppdrag att skippa rättvisa för detta! Ingen ska någonsin mer behöva äta chips utan smak, om den inte vill det, nästan så att jag tror att det står med i de männskiliga rättigheterna!

Därför kommer bolaget att medelas!
Och vi hoppas ju självklart på belöning för att vi ger chipsbolaget denna konstruktiva kritik!

Ännu en tenta att plugga till nu! Socialpsykologi del 2 here we come!

Har läst två av fyra kapitel nu och kan säga att ett av dessa var enbart upprepning på förra provet, därför känns det lite bättre hittills i alla fall, men jag har också hört att detta prov har lite annorlunda upplägg vilket visst gjorde det lite svårare...Vi får se, men nu ska jag återgå till min kära Foundation of sport an exercise psycologi eller hur det nu stavas!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0