Cykel?!

Känner att jag måste fortsätta med mina transport medel!

Så idag är det cykeln vi ska prata om!

Varför kan de inte göra en cykel med ett ordentligt lås!? Nää liksom det är bara en fråga...

Här cyklar jag om kring i Halmstad där jag nu bott i drygt ett år...ett bra år...

Men något som jag inte kan acceptera att på detta år har jag hunnit bli av med två cyklar!!
Det är alltså andra gången som någon stjäl min cykel!!!!!!!!!!!! &%¤&%&¤%&¤%&

Är det någon som har en cykel till bra pris hör av er, om denna cykel också har ett superlås så är jag den första att köpa den jag lovar!!!

Xjobb till någon som går någon sådan linje...ett nytt sorts cykellås så man slipper leta reda på något att låsa fast sig i men som gör att man inte bara kan lyfta iväg cykeln!!!

Nu ska jag natta mig själv, sov gott!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0