En träning...EN TRÄNING!!

Japp då hade vi första träningen med den nya tränaren igår! Verkar bli bra tror jag han är väldigt rak på sak och jag tror det är något sådant vårt lag behöver...

Men så kommer vi till det tråkiga... efter att jag bestämt mig att i höst och vår börjar mitt nya liv...jag ska äta nyttigt och bara äta onyttigheter på helgen eller när det är riktigt synd om mig! Dessutom ska jag fortsätta att träna lika bra som förra året...

Vad händer? Jo jag är så jäkla klen att en träning knäcker mig, och nu ligger jag hemma, har nästan feber ont i halsen och huvudet! Vad betyder det då?? Jo att det är synd om mig... och hur löd mitt undantag?? Jo att jag får äta onyttigheter när det är synd om mig! Så vad kommer Elin att göra efter en dag i sitt nya liv?? Äta glass, joo det är sant!!

Men men förhoppningsvis gör glassen mig stark så att jag klarar av att vara med på träningarna längre fram till veckan och att jag orkar plugga till tentan på måndag!

Nu ska jag läsa lite och se på the mentalist...det enda bra med att jag missar träningen är dock att jag hinner se det... hur ska jag göra nästa vecka?? Hoppas att de har repris på det!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0