Flyg?!

Hur tänker man egentligen flytvästar istället för fallskärmar, serverar te och kaffe när det hoppar och guppar!
Inte alls smart tänkt faktiskt!

Och är det någon som egentligen vet hur man får fram flytvästen?! Är vi verkligen säkra på att det sitter en flytväst under stolen?? För det är ju ingen som får ta fram dem för att prova! Det tycker jag är dåligt! Man måste ju faktiskt veta vart den är...och nä jag behöver inte blåsa upp den bara se hur den sitter...

Men som ni kanske misstänker så behövde jag inte använda mig av de där flytvästen och sitter nu på bibblan och ska plugga, vilket kanske istället blir min död :P Näää det är ganska skoj faktiskt skriva lite om ULFen och sedan är planen att fortsätta med CBAS!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0