Sverige - Malta

Ja jag såg matchen.... eller såg en match det är frågan om man kan kalla det match... Men vinst blev det ju i slutändan så jag kan ju inte klaga allt för mycket!
Men det hade ju varit skoj att få se några mål, jag menar fotboll är ju inte direkt den mest händelsefulla idrotten!!
Handboll jag säger då det!!

Men kvällen blev ändå bra, åt med grannen och hennes han, och sedan var det idol och massa efterrätt som gällde...

Kom sedan hem och märkte att festen som vi hörde var hos han med dörren mittemot!

Så det blev bara till att vara vaken! Stannade uppe och spelade lite guitarr mycket skoj, "Hurt - Johnny Cash - Cover Elin"! Med min hesa röst passar den perfekt till denna låt just nu! Blir jobbigt sedan när jag pratar normalt, frågan är om den försvinner ur reportoaren.. Vi får helt enkelt se ;)

Har pluggat lite med Fallis nu och sedan blev det lite mys med henne och systern och Pi mycket trevligt, nu ska det kanske bli lite mer plugg och antagligen en titt förbi på träningen, börjar bli less på att vara sjuk så hoppas att genom att fara dit och kolla (kanske träna) kommer kroppen göra sig frisk jättesnabbt så att jag kan vara med igen!

Nu hade jag tänkt läsa lite i boken äta lite mat och dricka lite te!
Hur många gånger har jag inte gjort det den senaste tiden!
Te och glass = Mirakelkurer mot hemska förkyldningar!

Må och Lev mina vänner
Må och Lev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0