Uuhh

Simmning är jobbigt fast man tar det lugnt!!! FUCK känner mig helt slut!

Ja men vad händer annars Elin??
- Jo men det ska jag tala om för dig... jag var och tänkte shoppa en sommarjacka, ni vet så här i april måste man vara på g om man ska få sig några sommarkläder! Yey tänker jag drar med mig en kompis på stan och vi söker jackor! Efter ett intensivt letande så hittade vi ett par skor och en väska (jag) och en tröja och en klänning(kompis) men ingen jacka...

Vete tusan.. inte meningen att jag ska ha en jacka tydligen...

Jaja nu ska jag göra mig klar är nämligen så att en vän fick ett infall och nu blire utgång! Lovely :)
Enda problemet är att jag vet inte om jag kommer orka röra på mig efter simmningen... men det ska tydligen bli en återkommande rutin så det är bara att bryta ner och komma igen :D
Progressiv overload säger jag bara!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0