Skavsår!

Har i helgen befunnit mig i Stockholm för att utöka min samling av skavsår, vill säga att jag är ganska nöjd med fångsten, kan knappt gå!!

Hade i alla fulla fall mycket trevligt i huvudstaden! Shoppade, åt, drack och skrattade :)

Nu har nedräkningen börjat, 4 dagar kvar på ICA 5 i pite...

I mitt förra inlägg skrev jag om mina virkar planer, och de har i alla fall kommit igång nu! Virkar för fullt en axelväska... den blir inte gigantisk, men det ska nog bli najs i alla fall :)

Nu har de börjat spela några låtar som jag gillar på rix, piss, det kommer betyda att jag inte kommer att gilla dem om några dar :( Men men jag får njuta av dem så länge jag orkar, jag brukar kalla dem hjärntvättar rix, för om de spelar en låt så slutar de aldrig med det!

Men men sängen kallar

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0