Atombomb i magen!

Just för tillfället känns det som jag har en stor atombomb i magen, en bomb av massa olika känslor och tillstånd som inte kan bestämma sig för vilken jag ska känna! Ska jag skratta eller gråta, ska jag prata eller hålla käft, ska jag springa eller sitta still, ska jag vara stressad eller lugn, är jag nervös eller jätte nervös?

Allt är liksom blandat till en stor klump av allt möjligt! Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, märktes tydligt av de som var på bibloteket tidigare idag... kanske var det så att bomben exploderade lite... kanske var så att jag hoppade på en kompis... hmmm

Jaja det är i alla fall en bra idag idag!! Mycket trevlig dag, mycket plugg blev inte gjort, men det blir det ju aldrig så vad hade man förväntat sig?! Men känns i alla fall som jag har gått över en liten tröskel gjorde klar en grej som jag har skjutit upp i två tre veckor!!!

Ikväll ska jag drick lite vin.. inte för mycket dock för imorgon är det dax för de första intervjuerna till min C-uppsats!! Måste vara pigg och respektabel när jag träffar de utvalda! :D

Kan också meddela alla att nu är det klart!! Jag åker till Korea och pluggar om inte Kim Jong Il får nå jävla knäpp och startar kriget igen, nog för att de andra kan göra det också, men han får vara lite syndabock om det händer... bara så att ni vet! Så det är ännu en sak att tänka på... hur mycket är för mycket??

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Karolina

GRATTIS :D

2010-12-01 @ 22:51:24
URL: http://www.witheyesblinking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0