Julhelgen!

Så har julen passerat... i år känns det liksom som att den kom och gick jag var lite av en åskådare!
Hade jäkligt trevligt julhelgen inte så, men jag har inte köpt en julklapp, inte bakat julgodis (vilket brukar vara min och brorsans grej) inte julpyntat, eller kanske lite i Halmstad, inte lyssnat på värst mycket julmusik (kan bero på att jag inte varit i affärer). Det positiva är väl att jag sluppit julstressen (inte stressen men julstressen). Lite konstig jul helt enkelt..

Men det från julen jag kommer ihåg mest är nog Agnes, 2 år. När tomten kommer och delar ut julklappar får mamma hämta den och vi skakar av rädsla när tomten går förbi mig, men när han har gått kan vi säga:
"Tomten är snäll".

Som tur var visade det sig att jag hade varit snäll.. det måste jag i alla fall utgå ifrån utifrån min julklappshög!! Tur att man har den här utvärderingen i slutet av året så man vet om man måste bättra sig eller inte :P

God fortsättning på alla!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0