Mellandagsplugg

Sitter och är snart klar med uppsatsen för att få den sågad! Som tur är hinner jag ändra på sågningen till något okej när jag lämnar in den... eller okej vissa delar är jag faktiskt nöjd med.. men hmm vet inte...

Jaja skit i det! Sitter i alla fall uppe på övervåningen i ett mystiskt lite skrymsle och lyssnar på gamla godingar, började dagen med svenska klassiker från diggster och nu lyssnar jag på deras retrolista! Helt magiskt bra låtar! Eftersom min dator på något sätt har hamnat längst ner på internet åtkomstlistan i vår familj funkar internet alltid väldigt dåligt för mig när jag är hemma.. så mellan varven har jag blivit utkastad och då har jag hittat en skiva att lyssna på! Beatles :) Härliga tider!

Så idag har jag lyssnat på gammla goda låtar :) Mycket kul och snart kommer jag sätta ihop uppsatsen till ett dokument... känns som sluttamp om jag ska vara ärlig! :D

Ikväll blir det konsert med familjen som mor och far fick i julklapp! Eskefeurat på Akusticum! Brorsan har sett dem i
Stockholm och säger att de ska vara bra live så det är bara att lita på honom!

Nu tillbaka till verkligheten och slutspurt!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0