Nattradio

Kommer precis hem från en lite längre bil tur (ca45 min) och har då insett att det spelas ingen som helst bra musik denna tid på dygnet!!

På en kanal var det konstig hiphop som jag aldrig hört tidigare i mitt liv, och jag lovar jag lyssnade på kanalen ett flertal gånger och det kom inte en enda låt som likande någon låt jag tidigare hört i hela mitt liv!

Nästa kanal spelade bara skrik musik, och inte sån skrikmusik som man kan känna att ok det låter ändå OK utan typ Canibal Corps stuk...

Nästa kanal spelade bara myskojul musik bland annat santa claus is coming to town men istället för text så grymtade han som sjung ungeför som en neandertalare (måste dock säga att han spelade bra gitarr!)

Sedan har vi rix, som jag också brukar kalla hjärntvättar rix eftersom de spelar samma låtar om och om igen! Nu var det gert som hade fått ett helt program för sig själv, hur tänkte de då?? Inte en enda bra låt!!

Och självklart var det inte någon skiva i cd spelaren så zappade mellan dessa...

Jag har i alla fall tagit mig hem till pite nu, och detta efter en helvetesresa med tåget! Men kan inte berätta om det nu, ska iväg till sängen, men kan ge er en teaser iform av följande:
När jag hoppar av frågar en av tanterna jag åkte med en annan tjej om hon skulle vidare till Arvidsjaur? Varpå hon svarar:
- Nä jag skulle egentligen till luleå men jag pallar inte att åka det här tåget längre så jag hoppar av här!

Må och Lev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0