Spänningen är olidlig!

Igår kväll träffade jag en kille som varit och pluggat på samma skola som jag ska plugga på! skit spännande!

Tydligen är det så att det enbart är en timme till Tokyo eller om det var Japan och en timme till Bejing!!

Fräckt tycker jag... så det kanske blir en weekend till en eller båda av ställena!

Tydligen ska de festa väldigt mycket ibörjan, kanske är bäst att jag vilar upp mig så det inte blir alltför mycket ibörjan, och tydligen tål de inte alkohol heller och man kan tydligen stöta på däckade affärsmän på vägen liksom!

Sedan fick jag veta att det är typ ingen som kan engelska! Sweet... perfekt när man har nog svårt att göra sig förstådd på sitt modersmål, nu lägger vi på ett nytt språk plus att de inte kan det!! äh jag får väl hänga med mig själv ta med en massa film och sitta och rulla tummarna!! :D .....näääääääääää :D

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0