Ännu en dag på bibblan

Guu vad trist jag har...
Sitter mittemot nå tjejer som jag tror pluggar turism eller nått. de pratar då mest om romantiska utposter där man kan ha picknick....

Fast de kan ju lika gärna planera en resa... men de sa att de skulle plugga.. och om det är en resa de planerar så är de verkligen seriösa.....

Semeldagen idag....funderar på om jag är värden en semla överhuvud taget......
Den ska man ju äta för att man fastat...men jag har inte fastat sedan finskavinterkriget.. .och då var varken jag eller mina föräldrar påtänkta så ni kan ju tänka er...

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha, vilket sammanträffande, det var då jag fastade senast också ;)

2010-02-18 @ 21:19:54
URL: http://www.witheyesblinking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0