Det hänger över oss!

Har inte skrivit på ett tag... har inget att skylla på annat än oinspiration!

Super bowl igår = jättetrött idag..
Fel lag vann också så det var ju kasst...
Men jag gilla det lagets tränare, först fanns där för mig en rädsla för honom, men sedan så visade det sig att det fanns glädje i den lilla kroppen också!
En annan reflektion var den att Manning före den fär förödande passningen såg ut som Anikan Skywalker när han börjar bli ond...

Idag är det plugga och träningar som ligger i luften, eftersom jag inte orkar klä mig sitter jag hemma i morgonrock, detta för att de andra som ska plugga på bibblan ska få en chans att göra det de ska ha gjort!

Kvällen består av två träningar först p 98/99 och sedan egen träning och sedan kommer jag att däcka i sängen och sova tills väckar klockan ringer...har inte bestämt mig för om den kommer att stå på 0900 eller 06.35 ännu, beror på när jag somnar!

Nu är det bara till att skicka en inbjudan till min lilla grupp och hoppas att de tycker att den ser OK ut..

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Karolina

P.98/99, akta er för nu kommer Elin och Karro :P Wiiie.



Suck. Jag är också trött idag :D

2010-02-08 @ 15:50:20
URL: http://www.witheyesblinking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0