1a 2010

Har alltid svårt att skriva nytt år 2010...alltid en nolla för mycket denna gång, men det kommer med tiden :P
Så har inte skrivit något på ett tag detta pga tidigare sjukdom, jag insåg nämligen när jag blev frisk (nyårsafton) att jag inte hunnit träffa någon förutom släkten på julafton, därför har hela min tid blivit inplanerad för att träffa alla! Idag var det Råttan Arne som Walter skulle träffa :D Sedan blev det surströmming med mamma pappa bröder, madde och faster! Hon sedan iväg till min kusin också känd som gullerica :)
Imorgon ska jag till mina minikusiner och sedan vara med fanny...
mini och mini den äldsta fyller 13 så de är ju värsta stora vilket betyder att jag är gammal vilket betyder att jag inte vill prata nå mer om det...
Hoppas vi får spela bandhero där i alla fall! Någon utelek lär det inte blir eftersom det är typ 20 grader kallt ute och ska bli kallare så blir nog mest inneaktiviteter, men jag hoppas på pulka!!
Kan berätta att jag vann på travet! 96 kronor jajamen rik kvinna talar!!
Vad har mer hänt??
Shoppat med mamma handlade dock inget eftersom jag insåg att jag inte får ner allt!
Var sockerhög på nyårs, skulle ha vunnit tp men tolvslaget var tydligen viktigare :P
Tänkte dela med mig av två låtar som passar kring nyår:
Talar för sig själv men klassisk nyårsdag säger jag bara...
och sedan hur jag ser på det nya året!
Nu ska jag till sängen!!
Men jag säger så här:
I think i can say without a doubt that this year is mine!!

Må och Lev min vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0