Dagen innan dagen D

Så imorgon är det tenta...frågan är om det var så här de alierade kände innan de invaderade Normandie??

Kan jag verkligen planen nu??
Skulle jag hoppa av till öster eller väster om den där klippsatsen, skulle vi starta 11.13 eller var det 11.13, är det AM eller PM????

Nä när det gäller sådant kanske man ser till att man kan det man ska...
Men lite oroliga var de säkert..

Nää kanske inte alls går att jämföra, men för mig är i alla fall dagen D i morgon, när jag skriver träningslära tentan, ska bli skönt att bli av med den!

Får se vad som händer men imorgon ska jag lämna in mobil (inte min) och sedan är det fest med klassen... men jag har match :( Men jag vill så gäran festa!!! Jag har inte festat sedan innan jag for hem från Halmstad sist! Vilket är typ den 18e............

Måste hitta någon dag då det passar!!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0