Dötittande

Så någon gång för länge sedan... inte jätte men ett tag sedan...
Satt jag hemma och såg en film, det var en sådan där film som du aldrig skulle välja om du gick på bio eller skulle hyra en film, en sådan film som om man har sett några vet hur den slutar när man hört titeln och om man inte har det så vet man det när man sett det första fem minuterna, vi har killen som varit kär i en tjej sedan de var hur små som helst och sedan har vi tjejen som är bästa vän med honom, men inte inser vad hon eller vad han vill... sedan har vi hunken som är ett litet hinder på vägen...men alla vet vart det kommer att sluta!!

I alla fall jag vet inte om jag var sjuk eller om jag helt enkelt var uttråkad men jag såg filmen, så här i efterhand insåg jag att hunken var ganska snygg så det kanske hjälpte....

I alla fall i slutet av filmen ska en bartender hjälpa den här killen och säger:

"As my father told me when I said I´d never get that job in a bar. Honey, your odds go up when you file an application."

Så började tänka på det igår kväll innan jag somande....

mmmm

aajaa

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0