Jag älskar Tracy Chapman!

Efter att en cykel och jag har haft det största bråket som jag har haft med ett materiellt ting, kom jag hem från kylan utan att ha tagit mig till träningen!
Jag var något arg!

Men sedan slog jag på skivan!
Jag lugnar ner mig, och sedan mot slutet kände jag mig nästan glad!!!

Så nu sitter jag och lyssnar på henne och skriver här och känner mig gladare och gladre med tiden!
Sedan har jag varit och impus shoppat en film!
Chocolat av Lasse Hallström :D
Så jobbar jag, byter ut ett materiellt ting mot ett annat... Jag är SÅ över cykeln nu!!

Jag tänkte dela med mig av några låtar av Tracy!!


Fast Car antagligen en av hennes kändaste låtar, är från hennes första skiva!

 



Denna låten känns kanske mest igen om jag säger att Boyzone har gjort en cover på denna, men jag tycker den är lika mysig med båda...nästan...


Sista låten tog jag mest för att det var endast dessa jag hittade...men jag gillar den med :)
Kan säga att alla dessa låtar är från första albumet...




Hoppas att ni gillade dem! Nu ska jag ägna mig åt tvn innan jag beger mig till min säng för att ladda inför en morgon dag fylld med en massa plugg!

Må och Lev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0